Personál:
MUDr. Eva Kapustová
zdrav. sestra: Martina Čerepová
Ordinačné hodiny:
PO–PI: 07.00 – 15.30 hod.
Kontakt:
tel.: 041/ 562 70 37
e-mail: eva.kapustova@zilpo.sk
Personál:
MUDr. Eva Kapustová
zdrav. sestra: Martina Čerepová
Ordinačné hodiny:
PO–PI: 07.00 – 15.30 hod.
Kontakt:
tel.: 041/ 562 70 37
e-mail: eva.kapustova@zilpo.sk
Primárna starostlivosť je koordinovaná zdravotno-sociálna starostlivosť na úrovni prvého kontaktu občana so zdravotníckym systémom. Je to súbor činností súvisiaci s podporou zdravia, prevencioum vyšetrovaním, liečením, rehabilitáciou. Všetky úkony rešpektujú bio-psycho-sociálne potreby. Riešime netriedené zdravotné problémy populácie bez ohľadu na vek, pohlavie alebo iné charakteristiky osoby. Prístup k nám nie je limitovaný geografickou, kultúrnou, administratívnou alebo finančnou bariérou. Je komplexný, kontinuálny, koordinovaný so špecializovanými pracoviskami zameraný na rodinnú anamnézu (dedičnosť, dispozície, atď.). Všeobecné lekárstvo je kľúčový medicínsky odbor primárnej zdravotnej starostlivosti.
Druhy výkonov
Doplnkové služby
Prijímame nových pacientov
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE K PLATNÉMU CENNÍKU
V súlade s § 44 zákona č. 577/2004 spoločnosť ŽILPO, s. r. o.. nepožaduje (odsek 1) a (odsek 2) ani nepodmieňuje poskytnutie zdravotnej starostlivosti poistencovi žiadnou úhradou za starostlivosť, ktorá je plne hradená na základe verejného zdravotného poistenia.
Všetky úhrady zo strany poistenca, ak sú uplatňované, sú uvedené v cenníku, ktorý je riadne odsúhlasený VÚC.
Poskytovateľ je povinný vystaviť pacientovi príjmový pokladničný doklad z registračnej pokladne. Pacíent uvedenú sumu uhradí dobrovoľne. Pacient si je vedomí, že si nemôže nárokovať čo i len čiastočné preplatenie čiastky, ktorú uhradil poskytovateľovi vo svojej zdravotnej poisťovni. Pacient vyhlasuje, že pozná svoje právo, ktoré mu umožňuje slobodnú voľbu lekára i slobodnú voľbu zdravotníckeho zariadenia.
Lekár ŽILPO s.r.o. pacientovi dôkladne a podrobne vysvetlí postup liečby. Pacient má právo na výber termínu operácie a to podľa možností, s ktorými ho lekár ŽILPO s.r.o. oboznámi. V prípade mimoriadnych udalostí pre ktoré pacient nemôže byť operovaný v dohodnutom termíne je ŽILPO s.r.o. povinné o tom neodkladne pacienta informovať a dohodnúť s ním nový náhradný termín. Pacíent je povinný dodržiavať všetky pokyny a usmernenia a pokyny lekára ŽILPO s.r.o. tak pred operáciou, ako aj pooperačnom období. Pacient si je vedomí, že akékoľvek porušenie môže mať za následok vážne poškodenie jeho zdravia.
Pacient je vopred informovaný o všetkých nákladoch a musí dať informovaný súhlas (zákon č. 576/2004 Z. z., § 12 ods. 3). Doplatok za nadštandardný materiál alebo službu nesmie ovplyvniť prístup k štandardnej starostlivosti (zákon č. 577/2004 Z. z. o úhradách) a pacient súhlasí s tým, že úhradu za výkon si nemôže uplatňovať voči zdravotnej poisťovni.
Pacient je informovaný o cene – cenník sa nachádza na ambulancii zariadenia a na webe spoločnosti (zákon č. 576/2004 Z. z., § 12 ods. 3).
Písomný súhlas pacienta je daný podpísaním informovaného súhlasu, že súhlasí s výkonom a cenou.
Pacient je poučený, že platba za nadštandard nie je hradená zdravotnou poisťovňou.
Spoločnosť uplatňuje v praxi poplatky od pacientov za:
Poznámka: Spoločnosť ŽILPO, s. r. o. si vyhradzuje právo pre úpravu ceny podľa skutočných nákladov.
🔎 Zdravie na prvom mieste – Investujte do prevencie! 🔎
Predíďte zdravotným komplikáciám s nadštandardnou preventívnou prehliadkou! 💙 Bez čakania, bez odporúčania lekára, s maximálnym komfortom.
✅ Komplexné vyšetrenia na jednom mieste
✅ Rýchle výsledky a individuálny prístup
✅ Pre firmy aj jednotlivcov
💡 Nepodceňujte prevenciu – odhaľte riziká skôr, než sa stanú problémom!